evet banada söylemişti bu domaini aldığını ama olayın bu boyutta olduğunu bende bilmiyordum. Birde ben deneyeyim domain göndermeyi ya bakalım sahiden hemen geliyormu şu onay kodu. Yalnız uzatma olayına bende cok sasırdım en azından anlastığınız domaini sana göndermesi lazımdı. Gelince konusayım olmaz böyle yani. Hak haktır, kul hakkını kul helal etmedikce ödemekte mümkün değildir. Ama sendede suç var madem herkes *********** der sen niye gidersin, ne tanırsın ne edersin. ( sX3 msn de bu lafa bozuk atmaya kalkma sakın gebertirim

)