Bana sedodan teklif geldi. Fiyatıda beğendim Şimdi ama nasıl domaini onun üstüne geçerip bende paramı alacağımı bilmiyorum. İçinizde bişen varsa bana aşamalı olarak ne yapacağımı anlatabilir mi ?