ya bu türk bankaları biraz ötlek bir yandan böyle ceklerin geri dönmesi ve ödemeyi geri istemesi gibi bir olay oldugu için adamalr ceki bekletiyor bozduktan sonra müşteriden bunun tahsili almakta zorlaşır.

Türk bankaları birazda paragöz parayı tahsit ediyorlar ve parayı işletiyor + bunun üstüne komisyon alıyorlar parayı işletirken zamandıgı para aldıgı komisyonun 5 katını kazanıyor ama halen komisyon alıyor.

+ Yurt dışındaki bankalarda bu komisyon olayı yoktur sanırım yanai başka banka dan bozduruken tabi onlarda büyük ihtimal citibank ta bozduruyordur.