ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam işlemi sonuçlanınca konu içinede gerekli acıklamayı yapacağım.

Saygılarımla
Teşekur Ediyiyorum . ve Verdiğim Reklam teklifi ( önerisini ) Geri çekiyorum
Kusura bakmayin Gereksiz Post kasiyorum.