Volume adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç duymadımda server işi falansa nixcon gayet iyi.Bas parayı en büyük sen ol
onun nixxondan server varmıs zaten celeron 2.80 gz 1 gb ram
80x2 hd aylık 150 ytl veriyor bana çok ucuza geldi gibi sence bundan bir birşey olurmu ödeme yaparımmmı ?