Konu
Hostcini'nin Rezaleti1
07-05-2007, 04:21:44
#21
net-sis
peki o zaman zaten hersey kaybettim
başka keybetcek birşey kalmadı burdan herkesden özürdilerim
olan oldu başka yapıcak birşey kalmadı herkese hayırlı işler diliyoru saygılarımla