Konu
travian
06-05-2007, 01:48:14
#1
baris333
travian ı nasıl ilirsiniz , oynuyomusunuz
..... Bende yeni başladım varsa server 7 de oynayan gelsin r10 ittifakı kuralım. Başlamaynalar için travian.com.tr