NetLojik, ben yurtdışı sunucu satışından yanayım. Ama oyun sunucuları için 100mbit olmasının bir önemi yok. ping'lerin en fazla 45-50 olması gerekli. Bu da ancak TR'deki sunucularda oluyor. Oyun harici ise ben her koşulda yurtdışı diyorum. Oyun söz konusu ise orada duruyor ve susuyorum.