Tamam doğru ama TR de
Dediğim sunucu için bu fiyat varmı?
Bu kadar bant veriyorlarmı?
100 mbps mi?
Ram'ı bu kadar ucuz alabileceklermi.
Kurulum ücreti = 0 mı?
Cisco = Bedavamı?
TR dediğim sunucuyu ne kadara alabilir.?
Arkadaşa ille satayım diye söylemiyorum bunları sadece fikrinizi almak istiyorum.