Hocam ben Intel işlemcilerinden iğrenmeye başladım neden bilmiyorum.
Server işlemcisi olarak her ikisi de gayet iyidir.
Xeon işlemcilerdeki 4 çekirdek olayı aslında bi anlamda yalan diyebilirim.
Fiziksel olarak birbirinden tamamen ayrılmış 4 farklı çekirdek yok yani.4 çekirdek görünümlü 2 çekirdek veya 1 büyük çekirdek sözkonusu olabilir.

PentiumD ile Core2Duo işlemciler arasındaki fark da budur zaten.

Benim tavsiyem AMDden yana olacak ama yine de siz bilirsiniz.