Konu
e-Gold Lazım
21-01-2006, 02:07:30
#1
ReSSaM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
50 ytl veya dah aaz e gold lazım.
MSN:
kralakif@hotmail.com