Ben yorum yapmayı pek sevmem bu tür konular hakkında ama, Hostcini bilinçli davranarak gerekeni yapmış zaten. BERKSEHOST konunun uzamasına gerek yok datacenter larını ziyaret ettiğini söyledin tekrar gidip yüz yüze görüşüp uzlaşmaya varın. Hostcini konuyu uzatmaz zaten. Daha fazla yorum yapmayın arkadaslar gereksiz bir tartışma.