zaten ben 0'ı gördükten sonra üstüne bir bardak soğuk suyu içmiştim ama fikir paylaşmak istedim. zaten bu saatten sonra geri dönüşü olacağını pek zannetmiyorum artık işallah sitenin sandboxa gireceği varsa bari girmesin