bende aldım gercı daha hesaba bakmadım ama yatmıstır..harbıden yaf gununde yatırıyorlar bravo bence dıyorum..yukardakı 70 ytl lık arkadasa seslenıyorum Allah daha cok versın hepimize gerçi