benimde vereceğim fiyat min 1500 ytl'dir zaten.Bu işi bilen ve işini adam gibi yapan zaten 500 e yapmaz. Arkadaşım snn dediğin çok doğru bize onlar 100 ytl ye yapıo siz 2000 ytl diosunuz dior.Kazıklıcanızmı bizi gibilerinden denilcek tek laf şu sen 50 000 ytllik bmw ye biniosun dimi neden rahat ve konforlu güvenli old için ozmn şahine bin abi... dediğinde aaa ne demek istedi bu die düşünmeye başlıyor.

Bu işin artık suyu çıktı ama herzaman gerçekten iyi olan ii müşterilerle çalışıp iyi iş yapıyorlar...