Konu
CuteFTP hakkında sıkıldım artık
02-05-2007, 10:55:48
#13
sempaty
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
en basit yol format
şaka bi yana da, dos kipinde açıp silmeyi dene. pek hatırlamıyorum komutları ama bi incele