Aferim aferim yapın böyle adilikler,şerefsizlikler ki bir gün sizinde kardeşiniz,dayınız,babanız bu gibi şerefsizler yüzünden öldüğü zaman abi deli makas atmışsın ama tüh görüyon mu görünmez kaza bizim akrabayı parçalara ayırmışsın,mühim değil olur böyle şeyler diyin.Ben videoyu gördüm bekliyorum ki insanlar bunlara şerefsizler,adiler desin ama nerde.Abi çok deli ya manyak ya türü yorumlar.Ayıp sizlere.Üstelik bu ayıp sözlerini 18 yaşındaki bir kardeşinizden duymanız daha ayıp...
Pehh arabalarda da hızlı ve öfkeli tokyo drift parçaları...Özentilikte son nokta...