EU ülkeleri için durum nasıldır bilmiyorum ama sırf Türkiye'ye özel olduğunu sanmıyorum. Sponsorlar tarafından Türkiye'den daha kötü kabul edilen ülkeler de var. Üstelik bu kasıtlı bir olay olsa express ödeme diye bir şey söz konusu olmazdı. Sonuçta express ödemeden kesilen para Google'ın cebine girmiyor.