hayır dostum mesaj sayımın artmasının pek onemi yok anlayamadım ama dun forumdan 1 gunluk uzaklastırıldım. Domainide yazdım . Bilmiyorum bu sorun olurmu. Ilgilenen arkadaslar PM yerine domaini direk gorebilirsiniz.