Konu
Sandik.org
30-04-2007, 21:48:17
#9
izmirli_
serdar34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ewt güzel bir site..
mesajını editlesen iyi olur çünkü bold yazmak yasak...
bu arada abi tasarım çok hoşuma gitti...