Konu
Pr geldi Hit gitti
30-04-2007, 20:47:46
#11
KompLo
Hakikaten ya, PR3 olduk diye seviniyorduk.. GoogLe Botlar bastı siteyi.. Normal ziyaretçilerin sayısında gözle görülür bir düşüş var..