Bloggerdan yapılan başvurunuzun kabul edılmemesı bır haylı ılgınc.yanı en azından ıngılızce bir kaç post gırsenız en azından içerik olsa..
mesela dıyelımkı çelik palas otelli dıye bı blog yapıp
2 tane ıngılızce celık palas ıle ılgılı mesaj yazarsak ıcerık olmus ve googlenın kabul etmesıne sebebıyet vermıs oluruz.
Ayrıca değişik iplerle panelıne gırmende hıcbır problem yoktur.