Bende şu anda stok yok malesef. Sunucudaki tüm RAM slotları dolu. Yeni bir sunucu siparişi geçeceğim sanırım yakında. Ayrıca;
1) Siteyi şu anda linux sunucuya taşıyorum, WHMCS'nin cron işlemleri Linux'da çalışır hale gelecek. ioncube yüklemesini ve ayarlarını yapıyorum, sitenin çalışmaması doğrudur.
2) Daha birkaç gün önce hakkımda iftira atan, ardından bir özür bile dilemeyen bir müfteriye bunca yaşananları unutup vps satacak kadar haysiyetsiz değilim!
Saygılarımla.
Kerem