zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yav ovlum ben 130-140 la gidiyo dememişim dikkatli oku 130-140 dan aşağıda bi hızla gitmiyor demişim
kapişşş
ha bu arada ben banlıyken vermişindir hatırlıyamadım.. dün gezerken gördüm yutup amcada
Dün akşam bende yeni 5lik helezonlarımı denerken az daha taklaya geliyodum, eskiden 70-80le girilen virajları aracı yere dahada basınca 120-130 alır olduk, doğal olarak arada sakatlıklarda çıkıyo