yav ovlum ben 130-140 la gidiyo dememişim dikkatli oku 130-140 dan aşağıda bi hızla gitmiyor demişim
kapişşş
ha bu arada ben banlıyken vermişindir hatırlıyamadım.. dün gezerken gördüm yutup amcada