Konu
yorum yapabilcek varmı?
30-04-2007, 14:51:23
#16
zedrh+
Misafir
yav ovlum ben 130-140 la gidiyo dememişim dikkatli oku
130-140 dan aşağıda bi hızla gitmiyor demişim
kapişşş
ha bu arada ben banlıyken vermişindir hatırlıyamadım.. dün gezerken gördüm yutup amcada