Ya Banlanır öyle gitmezde,yabancılar öyle şeyler yapıyorlar ki bazen insanın "İyi yapıyorlar" diiyesi geliyo google banlamaya kendi ülkesinden başlasın ilk etapta. (Tasvip ettiğimden değilde kızdım )