Konu
İzmirde Datacenter Açacağız
29-04-2007, 13:23:49
#5
Maozturk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Öyle basit bir iş olmadığını herkes biliyor, senin daha iyi bilmen gerekir. Çok emek isteyen, çok da maliyetli bir iş. Piyasada tutunamama riski de taşıyor her işte olduğu gibi.