Snitz forum halen var mı? Varsa bile, sistem olarak çok eskimedi mi? Güvenlik açıkları falan? En son 3-4 sene kadar önce kullanmıştım diye hatırlıyorum da, bilgi amaçlı soruyorum.

Saygılarımla.
Kerem