Konu
Ücretsiz Haber Scripti Lazım..Lütfen Yardım !!
28-04-2007, 14:01:51
#3
videoviva
HQoTB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Joomla kullansan olmazmı ?
Arkadasım henuz yenıyım ve fazla bılmem php olsun da nasıl olursa olsun....bıraz acıklarsan sevınırım yada bılgı alabılecegım bır lınk verırsen cok cok mutlu olucam ..şimdiden tşkler