HQoTB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Joomla kullansan olmazmı ?

Arkadasım henuz yenıyım ve fazla bılmem php olsun da nasıl olursa olsun....bıraz acıklarsan sevınırım yada bılgı alabılecegım bır lınk verırsen cok cok mutlu olucam ..şimdiden tşkler