Konu
Atatürk’ün Amerika devletine yaptığı konuşma-1925
28-04-2007, 03:44:47
#7
SistemNetworks
Böyle bir insanın Türk milletine nasip olması cok büyük Şereftir.
Mustafa Kemal Atatürk'ü saygıyla anıyoruz..
Elinize yüreginize saglık..