gerçekten çok güzel bir yazı olmuş gönlüne sağlık ...
umutlarınız biriktirin, çabalarınızı, emeklerinizi. düşündüklerinizi ve hissettiklerinizi biriktirin, "unut gitsin" lere kanmayın "aklınızın bir ucunda" bulunsun hep. belli olmaz ilerde lazım olur.