Konu
Banlanmıştım ya hani açılmış
27-04-2007, 23:54:27
#9
dgenc
ForumAlemi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
teşekkürler
odin.
okuduğum bazı yazılarda adsense banı ban nedeni göre en erken 8 ay sonra açılıyormuş..tabi 1,5 senede açılanlarda oluyormuş.. Doğru mudur?
3 senelik hesabım hala kapalı