MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben biriktirmeyi sevmeyen biriyim açıkcası. çok şey biriktirebilirdim ama olmadı. mesela paramı biriktirseydim şu an ferrarim olurdu valla
aynı bende öyle biriktirmeyi sevmem olanı yerim hala böylede gidiyor