Gerçekten ****** o kadar güzel yazmışşınki
Ama dost kısmına katılmıyorum hayatta dostlar vardır. Tabi bu benim fikrim ancak yazın çok güzeldi tebrikler
var evet ama seni kardeşin gibi görenler..
biyerde mutlaka çıkıp gelirler..ayakta bir süre daha kalmanı sağlarlar..