Bende bisiktirmedim, pişmanım. Hayatımda kimseyi kolay kolay dost kategorisine koymam artık, insanlar gerçekten çıkarcı olmuşlar başka birşey değilde. Dostum dediklerimden hele son zamanda iyi kazık yedim. Aslında koymazdi da, düşene bir tekmede onlar vurdular. Vay be diyorum vay be .
Vay be
Haymac