3.6.5 Sürümünde Giriş Yapmak İsterken K.Adını Ve Şifreni Yanlış Yazdığında Could not find phrase 'badlogin_strikes'. Bu Hatayı Veriyor.Bu bugu Düzeltmenin Bir Yolunu buLan Var mı Arkadaşlar ?
CWDemarco