Bizzat yaşadığım olay şu. Bir arkadaşım 2tane co location aldı buradan. Sunucularına ulaşamıyormuş , beni aradı. Sabit hat yoktu onda, DC nin numarasını verdi bana aramam için. Aradım , teli açtılar. Kesintinin sebebini sordum, abi elektrikler kesildi dediler. E sizin jeneratörünüz yok mu dedim. Abi var da bozukmuş dediler. Bilmiyor muydunuz dedim. Elektrikler kesilince anladık dediler.
Yorum yok.