Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
arkadaslar yigitefe adlı kullanıcı hıc bır sekılde odeme yapmıyor.bir iş yapdık odeme yapmadı iş bitiminden sonra parayı yatırcam dedı sonra msn den de engellemiş e posta fılan attm cevap yazmadı nese ben kaybettım sız kaybetmeyın bosuna zamanınızı