Konu
Teklandaki Ufak bir Sorunum [XML]
25-04-2007, 11:51:17
#13
Tahsin ALTAY
Biliyorum ama benim hayalimdeki öyle değil :P herşey sunucu sahibinde olacak dc sadece bozunca yapacak
ne güzel olurdu ama imkansız çünkü bende olsam yapmam