ilkay adlı üyeden alıntı:
Eğer bu haber Forum.Tr nin yeni bir reklamı değilse oldukça normal bir haber ve artık bizler webmaster olarak bu ve bunun gibi durumlara alışmamız gerekiyor, haksız elde edilmişin adı her ne olursa olsun cezasını çekmesi gerekir, nasılki çalınan bir scriptinize ve tıpa tıp kopyalanan sitelerinize burada isyan ediyorsanız, bu konuda da emeğe sayğınız olması gerekir diye düşünüyorum...

sana katılıyorum büyütüyorsunuz neden downloadarsici.com denilmiyo neden yugle niye forumtr..

artık reklam iyi yapıyo forumtr bence buyuttuler abarttılar ilk kapanan omu????

yazanlara bakın sitede bi gurur gibi ilk kapanan yazıyordu gecen yazık ya bilmeyen herkesi inandırıyorlar MSN de bile isimlerine FORUMtr kapanmış yazan insanlar gördüm ...

diycek bişi yok aslında REKLAM kurbanı insanlarız