Tek suçlu telekom.
Çocuk olabilirler, fakat ciddi bir anlamda uğraşmadıkları belli.
Çoğu arkadaş benimle aynı kaderi paylaşıyor. Biz internet sitesi yaparken ttnet denen bir meret vardı günde 1 saat giriyorduk. geri kalanını frontpage localde çalışıyorduk. ve şimdiye kadar ücretsiz bir alan adım olmadı. Bunlar sadece özentidir ve fazla başarılı olamayacağı bıkacağı anlamına gelir.