Kendiniz de demişsiniz zaten Hertarafta forum kuruluyor diye...
Bence siz modaya ayak uydurmayın moda size ayak uydursun
Eğer forumu büyütmeyi düşünüyorson iyi bir yerde iyi bir reklam gerekiyor...