Konu
http://yedigundeyim.com
24-04-2007, 16:08:20
#18
Varista
Harfi kazıyorum fakat siteye bir türlü bağlanmıyor.
Sizde de öyle mi.Firefox explorer hiçbirşey siteye girmiyor