bence burada sonuna kadar batıserver haklı çünkü onun bu forumda firma oldugunu bilmeyen yok ona yapılan haksızlıktır kanımca
Firma oldugunda sana devlet 1 belge veriyor denetlemeye geldiklerinde goster diye forumda hakkında bir iddaa olursa cıkarır koyarsın foruma konu kapanır
ben foruma yeni uye olmusum öle geziyorumdiyelim nerden bilcem batının firma oldugunu adının altında bu sahıs firmadır yazmıyor ya.. bide dusunmek lazım ben bu konuyu okusam batıdan bişey almam bidaha sizde böle dusunun birazda Allah satıslarını arttırtsın gözümüz yok ama al buda kapak olsun falan lise agızları bunlar bir firmaya yakısmaz