ben birşey demek istemedim hep uzaktan izledim olayı ama söylemek istediğim birşey var. sen nasıl firmasın ya? sadece vergi levhasıyla firmaolunmaz. imzandaki yazıya bak "KAPAK OLSUN , İHANETÇİLERE! " sence hangi firmaya yakışır böyle bişi. bence firma olmak için biraz etik ve âhlaklı olmak lazım.saygılı omak.