HaRuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birisi ABD ye mail atsa , Radminin vay haline . Böyle konular açmayın bence arkadaslar .
Yav bu abd den niye bu kadar korkuyosunuz anlamış değilim!

Ayrıca her konuyu siyasileştirmenin bir anlamı yok.

Birkerede yazmayın be kardeşim ya alla alla.