Konu
R10 Wallpaper - v3
23-04-2007, 19:12:38
#2
Labidu
Misafir
Simgeler(ico.lar) parlıyor freezer.Şık olmasından çok Arkaplan olarak kullanırlığı olabilmesi lazım bence.
yinede tşkler.