Tema kasıyormu benimmi bağlantım kasıyor anlamadım ama tavsiye olarak şunu diyebilirim forumu siteye entegre ederek ana sayfadan üyelik ve login işlemi daha güzel olur birde ana sayfada içerik az aşağıdaki toplist sayaclarını tek satırda toplaman daha hoş durur bence başarılar