simdi siteye girdim

new.ani diye bisey gelmis temp'e . mcafee uyardı. trojanın ismi de exploit-anifile mis (exploitten yararlanan bi trojan yani)


edit: sitenin yeni sahibine bi kac lafim olcak burdaysa. arkadas kendini akıllı saniyor galiba. bu arada benim mcafee delirdi siteden surekli makineme trojanli dosya inmeye calisiyor. yapana helal olsun yani...