Konu
Bazen ingilizce reklam çıkıyor
22-04-2007, 14:28:09
#6
nokiaa
bendede hep ingilizce reklamlar cıkıyor. site türkçe. bıktım bunlardan adamlar tıklamıyo ingilizce olunca